بهترین دکتر بوتاکس در ساوه

بهترین دکتر بوتاکس در قم

بهترین دکتر بوتاکس در قم کیست؟ بهترین دکتر بوتاکس در قم کسی است که دارای خصوصیاتی ویژه است که در ادامه به آن می پردازیم. با بالا رفتن سن، پوست انسان دچار چین و چروک می شود و بهترین راهکار برای این مشکل تزریق بوتاکس است. دکتر صدیقه نائیجی در بهترین مرکز بوتاکس در قم ، خدمات مختلفی با قیمت مناسب مانند تزریق بوتاکس و … را به شما عزیزان ارائه می دهد. شیوه های مختلفی به منظور جوانسازی و زیبایی پوست وجود دارد که یکی از این راه ها بوتاکس است، بوتاکس با نفوذ در بافت های پوست باعث برطرف شدن چین و چروک ها خواهد شد.  

فیلم تزریق بوتاکس توسط دکتر صدیقه نائیجی

خدمات مطب دکتر صدیقه نائیجی

ما در مطب زیبایی دکتر صدیقه نائیجی با داشتن بهترین دکتر بوتاکس در قم توانسته ایم بی خطر ترین و ایمن ترین شیوه را برای تزریق بوتاکس در قم با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار بدهیم.

خدمات مطب دکتر صدیقه نائیجی

بوتاکس پیشانی

بوتاکس یکی از عمل های خیلی محبوب و مقرون به صرفه ای است که نیاز به بیهوشی ندارد و به طور سرپایی انجام می شود. این نوع بوتاکس خطوط پیشانی را که در طی سالیان متمادی به وجود آمده اند را برطرف می کند. عوامل زیادی هستند که روی ماندگاری بوتاکس پیشانی تاثیر می گذارند  و بوتاکس تقریبا یکسال ماندگاری دارد.

بوتاکس لب

از دیگر خدمات ما بوتاکس لب است که با تزریق بوتاکس و شل شدن عضلات ناحیه اطراف دهان، لب به سمت بیرون می چرخد یعنی اینکه بعد از انجام بوتاکس لب، لب های شما بدون بیشتر شدن حجم ساختاری خود لب، لب ها را حجیم و بزرگ می کند.

بوتاکس چانه

یکی از راه های از بین بردن چین و چروک های چانه که در حین حرف زدن بوجود می آیند و با بالا رفتن سن، بیشتر می شوند، تزریق بوتاکس چانه است. عضلات چانه به خاطر کشیده شدن پوست در سالیان متمادی، چروک هایی را بوجود می آورند که شما می توانید با تزریق بوتاکس و شل کردن نواحی اطراف آن و عضلات آن، پوستی صاف و شفاف داشته باشید.

بوتاکس کف دست

راه حل کم کردن و یا توقف فعالیت غدد عرق در کف دست ها، بوتاکس کف دست است. جالب است بدانید که متقاضیان تزریق بوتاکس ما بعد از انجام این نوع بوتاکس بجز رضایت خود، اعلام می کنند که بعد از تزریق کاملا مشکل تعریق زیاد کف دستشان از بین رفته است و دیگری اثری از آن وجود ندارد.

تزریق بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند، نوعی درمان است که می تواند تعریق آن ها را کاهش دهد. تزریق بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد روشی کاملا تایید شده است.

بوتاکس، بهترین راه برای رفع چین و چروک صورت

مطابق آمارهای جهانی از پر طرفدارترین و محبوب ترین شیوه هایی که به منظور رفع چین و چروک ها و جوان سازی پوست بکار می رود، تزریق بوتاکس است. در بوتاکس سم بوتولینوم وجود دارد و چین و چروک های موجود روی پوست را با فلج کردن عضلات زیر آن از بین می برد.  

بوتاکس، بهترین راه برای رفع چین و چروک صورت

باید گفت بوتاکس شیوه ای موثر و ایمن به منظور جوانسازی و از بین بردن چروک های صورت است که از آن طریق می توان چین و چروک های افقی و عمودی صورت را از بین برد. پوست بدن به مرور زمان و با بالا رفتن سن، منعطف بودن و حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. البته نمی توان از پیری پوست جلوگیری کرد ولی با برخی اقدامات می توان سرعت آن را پایین آورد و تاثیرات منفی آن را تا حدی کاهش داد. جالب است که بدانید پیشینه استفاده از این ماده در امور پزشکی به 50 سال می رسد؛ ولی 15 سال است که از بوتاکس به منظور برطرف کردن چین و چروک های پوستی استفاده می شود. در این مطلب می خواهیم به سوالات متداول در مورد این ماده معجزه آسا جواب دهیم.

آیا تزریق بوتاکس روشی ایمن و بی خطر است؟

شاید بعضی افراد با شنیدن نام سم بوتولینوم برای سلامتی شان نگران شوند، ولی باید بگوییم تزریق بوتاکس در زیر پوست شیوه ای کاملا مطمئن و بی خطر است و عوارض جانبی جدی ای ندارد. با تحقیقات انجام شده، از میان کسانی که در مراکز تزریق بوتاکس اقدام به تزریق این ماده می کنند، تنها 3 درصد با عوارض جانبی شدید مواجه می شوند که البته خیلی از آن ها دارای بیماری های زمینه ای بوده اند.

کسانی که برای زیباسازی و جوانسازی پوست خود به دکتر برای تزریق بوتاکس مراجعه می کنند، به مراتب بسیار کمتر دچار عوارض جانبی می شوند، چون که میزان دوز مصرفی از بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت خیلی کم است. برای داشتن یک تزریق بی خطر و بهداشتی حتما باید به  مراکز معتبر و دارای مجوز بهداشتی در قم مراجعه کنید و توسط یک دکتر تزریق بوتاکس خوب این تزریق را انجام بدهید.

آیا تزریق بوتاکس روشی ایمن و بی خطر است؟

پزشک تیم ما با توجه به دانش زیبایی شناسی ای که دارد بجز اینکه تمامی جوانب ایمنی را برای بیمار در نظر می گیرد، میزان تزریق را هم با توجه به چهره او و محل تزریق مشخص می کند. برای مثال هر اندازه میزان تزریق بیشتر شود هزینه هم به طبع آن افزایش پیدا می کند اما تیم ما نتیجه کار را همیشه در نظر دارد و الویت آخر را هزینه قرار می دهد. در نتیجه این اطمینان را به شما می دهیم که نهایتا زیبایی شما تضمین می شود.  

مزایای تزریق بوتاکس چیست و چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

هر شیوه ای که برای زیباسازی انجام شود، با توجه به نوع انجام اش دارای مزایا و عوارض خود است که بهتر از پیش از انجام از هر یک از آن ها آگاه باشید و بعد به برای انجام اش اقدام کنید. ما در مرکز زیبایی دکتر صدیقه نائیجی با توجه به مراجعینی که داشته ایم به صورت کلی می دانیم مزایای بوتاکس از عوارض اش بیشتر است ولی برای اطمینان بیشتر شما عزیزان وظیفه خود می دانیم که علاوه بر مزایای بوتاکس، از عوارض آن هم برایتان توضیح دهیم.

مزایای تزریق بوتاکس چیست؟  

تزریق بوتاکس مزایای زیادی و ویژه ای دارد که علاوه بر زیبایی در بعضی از موارد جنبه درمانی هم دارد، برای مثال بوتاکس زیر بغل و یا کف دست می تواند تعریق را از بین ببرد و بوی بد عرق را کمتر کند.

چه کسانی نباید بوتاکس تزریق کنند؟

در ادامه به همه شرایطی که نباید در آن ها تزریق بوتاکس انجام بدهید، اشاره می کنیم:

  • اگر باردار هستید.
  • اگر داروهای ضد انعقاد خون و داروهایی مانند وارفارین استفاده می کنید.
  • اگر مبتلا به سرطان، نارسایی کلیوی و … هستید 
  • اگر حساسیت پوستی دارید
  • اگر سیستم ایمنی بدنتان ضعیف است

ماندگاری بوتاکس چقدر است؟

اغلب تاثیر بوتاکس بین 4 الی 12 ماه باقی می ماند. عواملی که می توانند مدت زمان اثربخشی و یا ماندگاری بوتاکس را بالا ببرند و یا آن را کمتر کنند شامل این موارد هستند:

  • عمق خطوط و چین و چروک روی پوست
  • میزان انعطاف پذیری یا به اصطلاح الاستیسیته پوست
  • سن فرد متقاضی
  • حجم بوتاکس تزریق شده
  • ناحیه تحت درمان
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *