کاشت ابرو در ساوه

کاشت ابرو در ساوه

کاشت ابرو در ساوه

آیا کاشت ابرو اثری دائم دارد ؟شستشو  بعد از کاشت ابرو  چگونه باید انجام شود ؟ چه افرادی نیاز به کاشت ابرو دارند ؟ مو و البته تراکم  آن ها  تاثیر بسیار بالایی در چهره افراد دارد، برخی از افراد  بنا بر دلایل  مختلف   در نواحی ابرو های خود  تراکم کمی دارند و گاهی هم دیده می شود  که  به طور کامل این ناحیه خالی و بدون مو است .  ابرو های پرپشت  در زیبایی افراد تاثیر گذار است  به همین دلیل امروزه، طرفداران کاشت ابرو  بسیار زیاد است . اگر  شما هم تصمیم به کاشت ابرو دارید و به دنبال  پاسخ این سوالات هستید  ادامه  مطلب را مطالعه کنید .

کاشت ابرو در ساوه
کاشت ابرو در ساوه

ریزش مو در ابرو ها ممکن است به دلایلی همچون بیماری، شیمی درمانی، تصادف، سوختگی و… دیده شود .بعد از از بین رفتن ابروها ، فرصتی برای رشد مجدد آنها وجود دارد. وقتی فرد دچار افت مداوم فولیکول ابرو می شود ، می تواند کاشت ابرو را انتخاب کند.

کاشت ابرو فرایند پیوند فولیکول های مو است ، که می تواند از تمام مناطق اهدا کننده موجود ، در درجه اول از نواحی پشت سر ، به مناطقی که ریزش ابرو در آن رخ داده است ، استخراج شود.

روش DHI در کاشت ابرو

در بین روشهای ترمیم مو ، دقیق ترین عمل  کاشت ابروDHI است. در پیوند ابرو ، دستیابی به ظاهر طبیعی بسیار مهم است. برای این کار ، زاویه و جهت پیوند باید طبیعی باشد و خط ابرو باید با دقت طراحی شود. دلیل استفاده از روش DHI این است که برخلاف روش FUE ، پیوند بین موهای موجود را امکان پذیر می کند.

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر صدیقه نایئجی جراح و متخصص پوست، مو، زیبایی، لیزر و کاشت موعضو انجمن پوست ایران با شماره های (086) 422000- 42213 509 – 09053717079 تماس بگیرید یا به نشانی ساوه، ابتدای خیابان طالقانی، جنب کافه اکسیژن، ساختمان تریتا، طبقه دوم، واحد 5 مراجعه کنید . برای ارتباط با دکتر به نشانی اینستاگرام مراجعه کنید .

مراحل پیوند ابرو

به طور حتم افراد قبل از انجام کاشت ابرو، برای دیدن نتایج کار نگران هستند . این امر مستلزم تهیه یک برنامه عملیاتی سفارشی بر اساس نیازهای منحصر به فرد بیمار است.

چهار مرحله اساسی پیوند ابرو

  • مشاوره و صحبت با بیمار در رابطه با انتظارات  بعد از کاشت ابرو .

ناحیه مورد نظر برای پیوند و طراحی ابرو هنگام معاینه توسط پزشک متخصص مشخص می شود. در این مرحله ، پزشک با در نظر گرفتن ویژگی های صورت و نیازهای فردی بیمار ، یک برنامه عملیاتی تهیه خواهد کرد.

  • برداشت گرافت

قبل از فرآیند استخراج ، بی حسی موضعی در ناحیه اهدا کننده انجام می شود. در پیوند ابرو که با روش DHI انجام می شود ، ناحیه ای که باید پیوند زده شود نیز با بی حسی موضعی بی حس  می شود.فولیکول های مو با در نظر گرفتن زاویه دقیق و جهت رشد مو  کاشته می شوند . این فرایند برای دستیابی به زیبایی ظاهری قابل توجه است.

  • کاشت ابرو
  • پانسمان بعد از عمل

کاشت ابرو در چه مدت زمانی انجام می شود ؟

این عمل به طور کلی حدود 2-3 ساعت طول می کشد.

نامزدهای پیوند ابرو

پیوند ابرو برای افرادی که ریزش جزئی یا کامل مو در ابرو دارند ، قابل انجام است.

روند رشد ابروهای کاشته شده چگونه است ؟

روند رشد ابروهای تازه پیوند شده همان روش کاشت مو است. در طی 15 روز پس از عمل ، بیمار ممکن است یک وضعیت موقتی به نام شوک زدگی را تجربه کند. در 3 ماه آینده ، بیمار متوجه رشد قابل رویت مو می شود. مشاهده نتایج در 8-12 ماه آینده پس از این روش ممکن است.

دکتر صدیقه نائیجی متخصص پوست و مو در ساوه  ، کاشت مو و ابرو را  با  استفاده از بهترین  و جدید  ترین  متد ها انجام می دهند، تا فرد بعد از کاشت ابرو رضایت کامل داشته باشد .

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *